fbpx
 
Teenused
Brändi- ja turunduskommunikatsioon

Iga tugeva brändi aluseks on usaldus. Usaldus sünnib ühistest väärtustest, suhtlusest ja soovitustest. Killustunud meediamaailmas tuleb Su lugu viia õigete inimesteni õigete kanalite kaudu, et see tekitaks positiivse resonantsi ja viiks eesmärgiks seatud tulemusteni. Daltoni mitmekülgne kogemus sõnumite, sisu ja lugude loomisel aitab Su brändi viia uuele tasemele.

Meediasuhted

Mõõtmatu hulk infot jõuab inimesteni nende sõprade kaudu, kuid avaliku arvamuse kujunemisel hoiab võtmerolli endiselt meedia. Seepärast on oluline, et ajakirjanikud mõistaksid Sinu olemust, eesmärke ja tegevusi. Aitame suhtluses meediaga leida rakursi, inimese või perspektiivi, et intervjuu, artikkel, arvamus või muus žanris esitatud lugu oleks väärtuslik nii lugejale kui Sinule.

Strateegiline nõustamine

Taktika on lahingu, strateegia sõja võitmise kunst, ütleb tsitaadiklassika. Igapäevases nõustamistegevuses pingutame selle nimel, et leida igale olukorrale parim lahendus viisil, et see annaks võimalikult hea tulemuse nii hetkes kui pikas perspektiivis. Sellest lähtudes koostame kommunikatsiooniplaane ja –strateegiad, auditeid, nõustame brändi enda või oma toodete-teenuste positsioneerimisel.

Sündmuskommunikatsioon

Koostöös heade partneritega aitame mõtestada, planeerida ja ellu viia erinevaid sündmusi vaiksetest esitlustest suurejooneliste galadeni. Oskusliku kommunikatsiooni toel aitame igast sündmusest luua midagi enamat, kui pelgalt selle ruumi mahub.

Kriisikommunikatsioon

Kriisikommunikatsioon ei tähenda ainult ööpäevaringset kättesaadavust ja tegutsemist siis, kui kriis tõesti käes on. Palju enam on see ettevalmistus võimalike riskide kaardistamisest situatsioonide läbiharjutamiseni. Efektiivsest lahendamise loomulik osa on võimaliku mainekahju ning usalduse taastamine pärast negatiivselt mõjunud juhtumit.

Lobby

Lobby- töö käigus esindab Teid proffessionaalne esindaja sihtgruppides kuhu võib olla keeruline jõuda, olgu nendeks poliitika, kultuur, äri või muu sektor. Kasutades otsekontakte saate jõuda oma sõnumitega õigesse kohta. Iga inimene on viie telefonikõne kaugusel.

Valdkonnaspetsiifiline kommunikatsioon

Tihitpeale mõeldakse kommunikatsiooni puhul väljapoole, tihti aga ei tunta eriala spetsiifilist kommunikatsiooni. Dalton on edukalt suutnud ettevõtteid esindada keerulistes valdkondades, kus tähtis on jõuda väga täpse auditooriumine, kasutades spetsiifiliselt suunatud kommunikatsiooni. Olgu nendeks valdkondadeks meditsiin, haridus, telekommunikatsioon, energeetika, transport, Start-up vm.

Sotsiaal- ja digimeedia lahendused

Meediatarbija elab mitmel platvormil korraga. Ta neelab infot erineva suurusega ekraanidelt ja trükimaterjalidelt pildis, videos ja kirjas. Ta on lõputus meediaväljas. Dalton pakub rätsepatööna valmivaid sotsiaal- ja digimeedia erilahendusi alates videoülekannetest sotsiaalmeedia kampaaniateni, lähtudes brändi loost ja ettevõtte eesmärkidest.

Sisuturundus

Sisuturundus on kombinatsioon suurepärasest ajakirjanduslikust sisust ja ülitäpselt sihitud reklaamist. See on võimalus rääkida oma lugu köitval moel just selles kanalis, kus Sinu klient seda kõige rohkem ootab ja kus see teda enim kõnetab. Aga kõnelemine peab olema ühest küljest järjepidev ja teisest üllatusi pakkuv. Muidu muutub see tüütuks. Koostöös Daltoniga seda ei juhtu.

Rahvusvaheline koostöö

Koostöös heade partneritega Lätis ja Leedus pakume kvaliteetset kommunikatsiooniteenust kõigis Baltimaades. Olgu küsimus ühes tegevuses, kampaanias, turule sisenemises või muus, lõunanaabrite juures oled Sa koos Daltoniga edukas.