Turundus
Rahvusvaheline edu saab alguse ettevõtte enda rahvusvahelisest ambitsioonist
15.04.2019

Tänavusel Kuldmuna konkursil aasta suhtekorraldusagentuuri tiitliga pärjatud kommunikatsioonibüroo Dalton on aidanud viia maailmakaardile mitmeid ambitsioonikaid Eesti ettevõtteid, kes ei pelga liigset tähelepanu. Nii on siinsed tooted või teenused jõudnud näiteks BBC, Reutersi või NBC vahendusel miljonite silmapaarideni.

Daltoni asutaja Ivo Kallasmaa ja partner Lennart Komp leiavad, et kui ettevõte on suuteline välismaal oma toodet müüma, on võimalik sellest välismaisel turul ka rääkida. Eesti turundusagentuuride kvaliteet on nende hinnangul piisavalt heal tasemel, et aidata siinseid tegijaid maailmas nähtavale tuua ja konkureerida ka suurtel turgudel. Kui vaid oleks piisavalt julgust teha esimene rahvusvaheline samm.

Täispikka artikklit loe Kuldmuna veebilehelt