Eesmärgiks oli silma paista sponsoritele ja välisvõistluste korraldajatele, et panna tähelepanu sportlaste kasuks tööle. Samas soovisime kaitsta neid liigse huvi eest. Täitsime eesmärgid täielikult, sest Luikede lugu äratas maailmas tohutut huvi, mis tõi kaasa üle ootuste suure meediakajastuse, kuid võimaldas täita ka sellega seotud rahalised eesmärgid mitmekordselt.

 

Saavutasime plaaniväliselt sponsorlepingu Teliaga ja kümneid rahvusvahelisi intervjuusid. Lisaks korraldasime olümpiamängude ajal pressikonverentsi koostöös Eesti Olümpiakomiteega olümpiamängudel esimeste Eesti sportlastena olümpia pressikeskuse suures saalis.

PR-koostöö täitis kõik seatud eesmärgid, ületades mitut neist mitmekordselt. Rahvusvahelises meedias saavutasime vähemalt 29 ainulaadset kajastust. Kutseid makstud kulude ja stardirahaga võistlustele tuli üle 30, lisaks saavutati Adidase leping kuni Tokyo olümpiamängudeni. Facebooki jälgijate arv kasvas 13 000ni (algselt 2300); Instagrami jälgiate arv 9000ni (algselt 900) ja Facebooki postituse kogu reach perioodil oli üle miljoni.

 

29+

𝗥𝗮𝗵𝘃𝘂𝘀𝘃𝗮𝗵𝗲𝗹𝗶𝘀𝗶 𝗸𝗮𝗷𝗮𝘀𝘁𝘂𝘀𝗶

30+

𝗞𝘂𝘁𝘀𝗲𝗶𝗱 𝘃𝗼̃𝗶𝘀𝘁𝗹𝘂𝘀𝘁𝗲𝗹𝗲

1+ miljon

𝗞𝗮𝗮𝘀𝗮𝘁𝘂𝘀 𝗙𝗮𝗰𝗲𝗯𝗼𝗼𝗸𝗶𝘀