2018. aasta alguses otsustati Soome eeskujul avada ööpäevaringselt Eesti esimene hüpermarket. Kuna eelarve oli piiratud, siis oli kampaania eesmärgiks saada hüpermarketi avamise nädalal võimalikult palju meediakajastusi.

Kommunikatsioonis oli oluline võita poe töötajate poolehoid ja ajakirjanike positiivne või neutraalne suhtumine. Sisekommunikatsioon töötajatega toimus mitu kuud enne avamispäeva, et tagada töötajate valmisolek öises vahetuses. Sõnumite kajastamisel tõime esile Soome ööpäevaringselt avatud poodide edukust ja toimivat eeskuju, rõhutasime öösel kõrgema palga maksmist ja poes mitmekesise valiku pakkumist.

Uudis Prisma hüpermarketi 24/7 avamisest jõudis kõikjale: veebi- ja paberväljaannetesse, juhtkirjadesse, hommiku- ja arutelusaadetesse. Suutsime muuta Prisma inimeste igapäevaseks jututeemaks. Esimesel ööl oli külastajaid 400, teisel ööl 700 ja keskmiselt külastas kuus poodi 500 inimest. Meediakanalite Facebooki postitustel ulatus kaastatus poole miljonini ja ööpood sai väljaannetes rohkem kui 120 kajastust, tehti öiseid teleintervjuusid kui ka live–ülekandeid. Kokku saavutasime 44 000 euro väärtuses kajastusi.

120+

𝗞𝗮𝗷𝗮𝘀𝘁𝘂𝘀𝗶

500

𝗞𝘂𝘂 𝗸𝗲𝘀𝗸𝗺𝗶𝗻𝗲 𝗸𝘂̈𝗹𝗮𝘀𝘁𝗮𝘁𝗮𝘃𝘂𝘀

500 000

𝗞𝗮𝗮𝘀𝗮𝘁𝘂𝘀

44 000 €

𝗞𝗼𝗸𝗸𝘂 𝗵𝗼𝗶𝘁𝘂𝗱 𝗸𝘂𝗹𝘂