fbpx
 

PR

Eesmärkide saavutamiseks otsustasime meelelahutusasutuste värbamisel senisest enam kaasata ATMLi liikmeid. Teine oluline samm oli lisaväärtuse loomine, milleks sai tunnustust märkiv märgis “Siin tarbitakse targalt”, kolmas samm oli suurte jaekettide kaasamine, et levitada sõnumit siseraadios ning laiema avalikkuse jaoks neljandaks tuntud kõneisikute kasutamine sõnumi levitamiseks läbi teenitud meedia.

Sotsiaalmeedia

Kampaania on mitmeid aastaid toimunud ka sotsiaalmeedias. Läbi meelelahutusliku sisu (mängud, mõistatused jm) tuletasime inimestele alati meelde vett vahele võtta. Kokku jõudsid 2020 aastal kampaania perioodil postitused üle 650 000 inimeseni, mis on hea tulemus.

Veeb

Kampaaniat toetavaks infokogumiks uuendasime ka vettvahele.ee veebikeskkonna, kust leiab lisaks vastutustundliku alkoholitarbimise põhimõtetele ka häid näpunäiteid vett vahele võtmiseks.