Eesmärgi täitmiseks kasutasime Hollywoodist inspireeritud lähenemist, et inimesi motiveerida kinno minema. Kampaania ületas mitmekordselt kõik ootused ­– film purustas piletimüügi ja vaatajate rekordeid. Peale selle saavutas film peamiselt neutraalse või positiivse meediakajastuse.

PR-kampaania eesmärk oli toetada seatud eesmärkide saavutamist. Filmitegijate soov oli kinno tuua umbes 64 000 külastajat, et saavutada kasum. Lisaks oli eesmärgiks saavutada positiivne meediakajastus.

Sihtrühmade kaardistamisel lähtusime produktsioonifirma tehtud analüüsist ja võtsime peamisteks sihtrühmadeks: noored (vanuses 16-25); täiskasvanud (26-55) ja meedia (hoiakute ja kinokülastuste mõjutajana). Keskendusime filmitööstuse arvamusliidritele ja kollase meedia ajakirjanikele.