Ma ei julge kõva häälega öelda kui palju me keskmiselt päevas sotsiaalmeediat kasutame, sest tõenäoliselt viskaks suur osa inimestest silma pilgutamata telefoni kõrvale või paneks kõik brauseriaknad kinni.
Täna on raske ette kujutada elu ilma sõltuvust tekitava sõbrata, kus igal sekundil hoomamatud infomahud sisse-välja jooksevad – sa tahad ju sellest kõigest osa saada. Ava vahelduseks LinkedIn – seal on vähem lärmi, sisu on suures enamuses tööstuste kaupa üles ehitatud ja mis kõige tähtsam – sinu arvamus loeb
Tere tulemast tulevikku ja hüvasti isiklik privaatsus. Üks asi on käia kaasas moodsa meediaga, teine asi on kasvada üles sotsiaalmeediaga. See ajendab meid oma elu dokumenteerima ja me arvame, et peame tingimata isiklikud asjad, elu põnevused ja ärisaavutused sotsiaalmeediasse postitama.
Edu. Raha. Sissetulek. Reklaam. Müük. Need on ainult mõned märksõnad, mis aitavad meil pinnal püsida, kasvada või endast elumärke jätta. Popkultuur ütleb, et kui sind pole sotsiaalmeedias, siis sind pole olemas. See on justkui paralleeluniversum, mis mõnel juhul on isegi olulisem, kui päriselu. Miks?
Nüüd jõuame suure ringiga LinkedIni juurde, mis on suurepärane platvorm ärisuhete loomise ja oma võrgustiku suurendamise jaoks. Kui sinna kanalisse veidike süveneda, siis võib jääda mulje, et ettevõtete profiilidel on tavaliselt vähe kaasatust ning pigem säravad eraisikud. Ettevõtete jaoks on LinkedIn suurepärane tööriist koostööde peegeldamiseks, jagamaks parimaid praktikaid ja edulugusid.
Pane aga nüüd tähele: seda juhul, kui neid lugusid jagavad juhtivtegelased ja ettevõtete omanikud, kes saavad positsioneerida end oma tööstuse arvamusliidritena. See lahendus saab palju kajastust, kuid tihti jääb potentsiaal kasutamata, sest tarvis läheb suurel hulgal valuutat, mis on julgelt hinnalisem kui eurod – juhtivtöötaja aeg ning võimalus süveneda sotsiaalmeedia maailma.
Oled sa ise juhtivtöötaja, koordineerid tema tegemisi või kuulud turundusosakonda – siin on mõned näpunäited LinkedInis silma paistmiseks:
Keda tahaksid teised jälgida ja kellele alt üles vaadata? Ole tema.
Lisaks nendele nippidele on veel üüratult spetsiifilisi soovitusi ja trende, kuid ausalt öeldes on kogemused näidanud, et kõikjal sotsiaalmeedias on tarvis appi võtta katse-eksitusmeetod. Iga sektor, iga publik ja iga teema erinevad üksteisest piisavalt, et me ei saa üheselt öelda, et mingi lahendus toimib igal juhul. Kasutame isiklikku kogemust ja kainet mõistust ning aja jooksul jõuame praktiliselt toimiva lahenduseni, mis täidab meie püstitatud eesmärgid.