Daltoni meeskonnaga liitus Katrin Pihela, kel on pikaajaline turunduskommunikatsiooni kogemus. Pihela on varasemalt töötanud messinduse vallas ja tegelenud erinevate messikorraldusega seotud turundustegevustega üle 16 aasta.
Olles varasemalt istunud peamiselt kliendi toolil, sai Pihela peale messindusest lahkumist võimaluse vahetada positsiooni ja istuda teenusepakkuja rollis loovagentuuris Tabasco. See on hea kogemuste pagas, mis võimaldab kliendisuhteid ja koostööd alati mõlemalt poolt lauda analüüsida.
Daltoniga liitus Pihela, et asuda ettevõtet arendama PR ja kommunikatsiooni agentuurist laiapõhjaliseks turunduskommunikatsiooniagentuuriks, kus lisaks laiemale teenustevalikule muutuks oluliseks ka kliendile pakutava teenuse ülesehitus. Nimelt usub Pihela pikka plaani ja erinevate mõõdetavate näitajate peale ehitatud kampaaniatesse.
Turundus on Pihela sõnul üha enam teadlik analüüsile ülesehitatud tegevuste kogum, mis etteantud eelarve piires loob ideid ja töötab välja tegevuskava, et need seatud eesmärgid ka saavutada. Ta on veendunud, et suur osa ettevõtteid vajab eelkõige nõustamist ja sellle ajurünnaku käigus saab üheskoos paikka järgmised sammud. Oluline on kliendiga alati sama sammu astuda.
Üha rohkem on agentuuris ka kliente, kes sellist laiapõhjalist lähenemist ka hindavad ja selles selget lisaväärtust näevad. Agentuuri poolelt on meil sellise lahenduse pakkumiseks kindlasti vaja oma klienti ja tema vajadusi rohkem tunda. Vaid süvitsi minnes ja igasse kliendisuhtesse senisest enam aega investeerides on võimalik luua terviklahendusi, mis tõepoolest ka kliendi ootustle vastavad ja eesmärke täidavad.
“Kiire reageerimine ja kliendi kuulamine on igas agentuuris esimene tõde, mis selgeks tehakse. Nagu kõik suhted, taandub ka suhe ettevõtte ja agentuuri vahel üks ühele suhtlusele, seega on su käes võim luua või lõhkuda.” Pihela arvates on kõige kehvem tagasisisde olla kliendi silmis “ei midagi erilist, nagu nad kõik”. Rääkida muutustest, aga neid mitte ellu via või kehvalt teostada võib usalduslikule kliendisuhtele saatuslikuks saada ja reeglina selles sektoris kergekäeliselt teist võimalust ei anta.
Olen seda meelt, et iga pikaajalise koostöö aluseks on kliendiga usaldusliku püsisuhte loomine, sõnab Pihela. Oma varasema kogemuse pealt nii messikorraldajana kui agentuuris töötades, on ta kaasa saanud hea oskuse klienti lugeda, tajuda tema ootusi ja hoiakuid, luua seosed vajaduste ning võimalike lahenduste vahel, orienteerudes seejures kiirelt erinevates sektorites.”
Kaasaegse strateegi töövahendiks on paljuski isiklik kogemustepaga, mille üle ka Pihela ise uhke on. Ta on tulnud läbi mitmest kriisist ja pidanud toime tulema üsna paljude piirangute või keskkonna muutustega. See on hindamatu kogemus, kuidas kiirelt luua kastist välja lahendusi, tihti ka piiratud eelarvete ja vahenditega ning seda sageli ka ebakindlust tekitavates multikriisi tingimustes”
“Selline vajadus kiirreageerimise ja kaosest lahenduste ja selge sihi leidmise ning tihti ka madalseisude ärakasutamine on loonud mulle paksu naha ja tugeva selgroo ning oskuse navigeerida, mis tänases ettevõtluskeskkonnas minu isikliku loona kliendis usaldust tekitab” sõnas Pihela.
Pihela sõnab, et peab end sihikindlaks ja ambitsioonikaks inimeseks, kes armastab väljakutseid. Tema uudishimu ja oskus märgata detaile saadab teda nii isiklikes tegemistes kui töölaua taga.
“Saan inpiratsiooni ja samas ka maandan end väikeste ja lihtsate asjade abil – liikumise, looduse, moe ja muusika läbi. Usun, et oma kätega midagi luues, töötab ka aju paremini, mistõttu armastan palju ise mõne loovprojekti kallal nokitseda. Samuti armastan väga käia inspiratsiooni otsimas mereäärsetes Vana-Europa riikides- jalutada randades, vanalinnas, turgudel.”
“Kuigi varasemates töökohtades on mind humoorikalt nimetatud üksi liikuvaks tangiks või sajas suunas möllavaks Hunt Kriimsilmaks, loodan ma Daltonis näidata end pigem tugeva meeskonnatöötajana ja arendada ka siinseid töösuhteid sama põhjalikkusega nagu võtan kliendisuhteid. Täna usun ma selgelt, et meie jõud on meie inimesed ja seni kui silm särab peas, on see väga tugev sõnum ka ettevõttest välja. Toimiv ja hea sisekliima on see, mis paneb töötaid endast vabatahtlikult maksimumi andma ja on ettevõtte visiitkaardiks mistahes situatsioonis.”